woensdag 7 oktober 2009

Vallen op schoolplein

Toen ik ongeveer 8 was ben ik heel vaak gevallen op het school.
Alleen bij dit litteken is het zo dat ik wel iets van 3 keer op dezelfde plek in 2 weken was gevallen.
Ik vond het altijd wel leuk om rokjes te dragen vroeger en dan droeg ik er een painty onder. En het was altijd zo dat als ik met dat rokje naar school ging tijdens het spelen op het schoolplein viel. Het was dus niet alleen zo dat mijn knie telkens helemaal open lag maar die panty zat ook altijd in die wond wat soms heel veel zeer kon doen als ik mijn panty uitdeed om het te ontsmetten. Ik weet nog wel dat zelfs mijn juffrouw van toen er zelfs over verbaast over was dat ik het telkens voor mekaar kreeg om te vallen. Ik was niet echt onhandig ik had gewoon altijd pech. Het grappige is wel dat ik nu eigenlijk bijna nooit meer een rok draag. Het litteken doet me niet zoveel. Ik let er nooit op en het maakt mij helemaal niks uit. Het zit er gewoon en een knie is niet echt een opvallende plaats.



Pauline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten