maandag 5 oktober 2009

Brommerongeluk

Toen ik 16 jaar was heb ik een ongeluk met mijn brommer gehad. Toen het sneeuwde naderde een tegenligger met groot licht, deze verblinde mij. Ik ben in de kant gaan rijden echter toen kwam ik met mijn knie tegen een muur aan.
Het gevolg, knieschijf verbrijzeld, bovenbeen gebroken, heupblessure.
Drie foto' s van littekens betreffende deze gebeurtenis.
1- litteken op mijn knie, deze hebben ze moeten maken om mijn knieschijf weer aan elkaar te zetten.
2- bovenbeen, deze hebben ze moeten maken om mijn bovenbeen aan elkaar te zetten.
3- heup/bil, deze hebben ze moeten maken om een roestvaststalen pen van ongeveer 40 cm in de binnenkant van mijn bot (het bot is hol, gevuld met merg) te zetten. Deze is later weer verwijderd.

Ik heb me nooit erg veel aangetrokken van mijn littekens. Ze horen bij mij.

Peter B






Geen opmerkingen:

Een reactie posten